esmaspäev, 14. aprill 2008

Parimad luuletused

Sõbrale
Minu sõber oled sina,
selle üle uhke mina.
Kui mul täna abi vaja,
aitad kohe, kui on vaja.
Koos meil alati on tore,
kurbi hetki üldse pole.
Siis kui päike paistab õues,
süda tuksub kiirelt põues.
Ja kui taevast vihma kallab,
saab meil toas ka palju nalja.
Täna ütlen sulle seda,
mida kuulda tahad sina:
alati su sõbraks jään,
küll sa seda varsti näed.
Kui sa mul sõbraks jääd,
meie sõprus algab kui imeväel.
Kirke
Minu sõber oled sina,
sul on tavaline nina.
Kui mul täna abi vaja,
minu juurde leiad raja.
Koos meil alati on tore,
meid ei vaeva ükski mure.
Siis kui päike paistab õues,
palju päikest ka me põues.
Ja kui taevast vihma kallab,
järsku mina hüppan alla.
Täna ütlen sulle seda,
püüa mitte unustada-
alati su sõbraks jään,
soovin sulle kõike hääd.
Kui sa mul sõbraks jääd,
on see kullakoormat väärt.
Sander

Kommentaare ei ole: